duminică, 25 aprilie 2010

Jazz & bossa nova la Velvet Music Club



Vineri seara, dupa un drum de 166 km parcurs in ,,doar’’ 4 ore (cu Rapidul) gratie CFRului ce intotdeauna da dovada de ,,competenta si profesionalism’’, am ajuns in sfarsit intr-un loc frumos. Dar intr-adevar frumos, cum rar imi mai este dat sa descopar.
Se numeste Velvet Music Club si este in Brasov. Pentru cine are drum p-acolo recomand cu caldura, si chiar nu fac reclama nimanui.
Ce mi-a placut :
1. Decorul : un restaurant decorat cu mult bun gust, fara elemente in exces si care emana o atmosfera…linistitoare
2. Mancarea : pot spune ca am mancat cea mai buna salata de pui. Avea de toate : o portie sanatoasa cu un gust delicios si prezentare frumoasa.
3. Servirea : chelneri mereu prompti, zambitori si atenti, dar nici excesiv de atenti incat sa te enerveze
4. Muzica : Am intrat in restaurant si nu mi-a venit sa cred ca aud ritmuri de FADO. Cred ca au trecut vreo 2 ani de cand n-am mai fost la un concert de fado. Pentru cine e curios, fado e un stil de muzica traditionala portugheza. Iar eu cum am o pasiune pentru cultura portugheza, mi-am zis ca aici e de mine. S-a continuat apoi cu jazz, bossa nova cantate superb de Sorin Romanescu si Luiza Zan. (,,Jazz The Two Of Us’’)
Concluzia e ca mi-a placut mult. A fost reteta perfecta de a incheia o saptamana si a debuta in weekend. Ce putea fi mai linistitor decat un concert de jazz de calitate intr-o atmosfera placuta !

6 comentarii:

  1. Dar in drumul tau catre Brasov, ai vorbit cumva cu persoane nebune la telefon?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. In 4 ore de mers ,,rapid'', trebuia sa-mi oocup timpul cu ceva! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. dom'le, cand intru pe blogu' asta am asa un sentiment gadilator ... ca primesc un martisor de primavara intr-un plic parfumat de la Posta Romana :)

    cat despre articolas : nota 10 pentru link-uri :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Promit sa-ti trimit multe martisoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu inteleg faza cu "nota 10 pentru link-uri"...hmmm

    RăspundețiȘtergere
  6. abia astept : promit sa-ti asigur cele mai ne-ortodoxe si cele mai soparliste critici si carcoteli :D

    RăspundețiȘtergere